8 Haziran 2013 Cumartesi

yazı yazma özgürlügü verdiler sırf tutuklamak için

Selam efenim,
Başlıgım fazla politik dursa da, aslında nerden cekersen oraya gidecek bir cümle.
Gündeme de uyuyor, kalıpsız adamın birine de  güzel bir giydirme oluyor.
Politik deyince, buraya yazı yazma hakkını kime versem o kadar çok diyecek şeyi var ki ; insanlar serzenişte!
Misalen erlik kişisi ,sahıs eylem manyagı olmus durumda.
bkz: facebook profili.




Sonra sosyal ağ üzerinde paylasımda bulunup gözaltına alınanlar filan.Ne bilim garip şeyler yasıyoruz. Herkesin bildiği şeyler. Herkesin farklı bir derdinin olup eyleme karıstıgı bir gündem . Ben olsam niye giderdim sorusuna cevap vermek gerekirse , ailem abi. ailemi protesto ederdim.Ölen sehitlerimiz icin giderdim. Hea ,gittim mi ? - hayır. Hali hazırda sandalyemin uzerinde oturmaktayım.

Kalıpsız adam demişken , onunda facebook profilini dürtüyorum arada, çok özlemişim ...


Neyse öyle işte. kısa ve sacmalarımla sapanlamak deyimini gerçekleştirdim. eylemimiz mubarek olsun!

şunuda iliştirim ; http://fizy.com/song/eflatun-gunahlar-isliyorum/2b6xip

2 yorum: