7 Mart 2014 Cuma

şunlar şurda dursun.








Hep bir iş savaştır aşk,bir neden arar kendine...

Parmak izlerimiz dokunduğumuz hayatlardan asla kaybolmaz

kaybedenlik hali bütün egoların birbirini düzerken karşısında oturup kayıtsızca seyretme halidir..

Kalp çok basit bir enstrüman aslında, herkesin rahatlıkla çalabildiği...

'Beni en çok mutlu eden sensin bu hayatta . O yüzden öldüğümde değil her güldüğümde hakkını helal et bana ...

Bütün yakarışlarım ''İçimin derinliklerinde kımıltısız duran o hatun kişisi içindir’'

“Birini aklınızdan silebilirsiniz. Ama onu kalbinizden atmak başka bir hikayedir.“

Biliyorum, Son sevgilim olacak dediğim insanlada aramıza birileri girecek. 
Mesela gök gürültüsünden korkup gecenin bir yarısı koşarak aramıza yatan minik bir nefes .

Çünkü bazı insanlar; Sizi sadece yalnızlıkları geçene kadar yanlarında tutarlar

Bazen soyadını sana, benimle kullanman için vermişler diye düşünüyorum.

Dudaklarına rujum değil, alın yazım değecek kadar çok sev beni.

Cinsiyetin " erkek olabilir ama Adam değilsen " Bacım " sayılırsın.

gozlerimde salıncağın bosaldigini goren cocugun bakisi var o'nu gorunce

"bir yastık arıyorum kuş seslerinden mühim değil sonrası...

.tüm kırılan hayallerin canı cehenneme

derdim sensin , derdim. Sana birşey diyebilseydim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder