23 Ocak 2014 Perşembe

sanki çok mutluymuş(um) gibi




en son 2007 de öss sınavına girmiştim. o sene bursa'yı kazanmıştım,babam göndermemişti. bursalıyız mode on olmim diye(: işin esprisi bi yana açıktan yazmıştım tercihimi. bugün 23.01.2014 ve hala açıktan okumaktayım. dile kolay,bana zor eylem! 7 sene! ve bir eylemde daha bulundum ,yine başvurdum sınava.
işte bunlar hep 3 cocuk dedim,başvurdum. iyi mi ettim kötü mü ettim artık zaman göstersin. seçimlerden sonrası için geleceğimden endişelenir oldum orası ayrı bir dava bkz:cinayet işleri


kısa sözün uzunu (boyutu 1cm) olmakla birlikte doğum günüme az kaldı (: heyecanlı değilim şimdi yalan söyleyemem.çünkü her zamanki şeyler,yaşıma yaş eklencek ,ömrümden ömür gidecek o kadar. belki beni güzel şeyler bekliyordur bilemem. o değilde bi dk ya;ben buraya niye gelmiştim !


...

hı,evet hatırladım. faceme giremiyorum ben ya ,onun şifresini ararken gelmiştim. vay be! nerden nereye! (((:

neysecük ben kaçar,bihter kaşar diyim mi ? yok demeyeyim !


sağlıcakla kalın-(bakılır)









1 yorum:

  1. tekrar sınava mı gireceksin? hadi kolay gelsin o zaman :) cinayet işlerini azıcık aç bakalım merak ettim hayırdır? (:
    tekrar gel okumayı özledikkkk (:

    YanıtlaSil