28 Haziran 2013 Cuma

benim hala umudum var







Blogu acma sebebi asktan dem vurmakmıydı diye sorulsa -hayır diye bir cevap veririm elbet.Neye göre,kime göre tartısılır tabii ki.Ordan bakınca cok boş biri gibi mi duruyorum.Sanırım cevabı ben biliyorum.Ama siz yine de azınıza azınıza vurun yormayın beni.


En olmadık zamanlarda çıkan gelene ne demeli sizce? Hiç beklemiyosun,umudu yitirmişsin. Pat diye bir mesaj bir mail bir telefon... Tam son adımın kalmış ,merdiven bitecek .Sanki iki kat aşağı birşeyini düşürmüş gibi ,patır patır geri dönüp koşuyorsun.


Son zamanlarda içimden bir tren geçiyor sanki. Tüm yolcular kalbimin üstüne oturmuş gibi.Nefes almakta zorlanıyorum.Gece yi görüp kadehlerde kaybolmak istiyorum. Tenime değen sadece şarap sisesi olsun...Yorgunluk hissi , herşeyden usanmışlık. Umuyorum bir gün gececek tüm bu hisler. Belki  güzel bir tatille , belki de ...


Çok şey istiyorum. Çok param olsun istiyorum bir yerde patron olim istiyorum. Sevgilim olsun başka kadınlarla yatıp kalkmasın ama sadık olsun. Hergün bana kahvaltı hazırlasın.O da zengin olsun tabii. Başka bir işi olsun. Boyle uzun boylu güzel bir hatun olim. Şaka şaka sevdiğim adamla polis olmak isterdim.


Fonda şu çalıyor; http://fizy.com/song/ercuneyt-ozdemir-bahar-gelecek/1ahai9

Sevilen adam , sevilesi ; tapılası adam ...

tıp!



Yine başladım  yazim diye ama sonunu getiremiyorum.Tanrı sanırım bu özelliğimi aldı benden. Cezalandırdı belki de,, içimde biriktiriyorum herşeyi...Sanırım böyle zamanla öldürcem kendimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder