14 Ocak 2016 Perşembe

bende baskalarını çeken birşey varsa

düşüncelerim delirtcek gibi.kendi mahkememde kendimle yargılanıyorum.e be insan evladı bir kere de mıtlu ol be,gel de su bloga mutluluğunu yaz ! "De ki bugünde cok mutluyum de ki aman mutluluğu sizden mi öğrencez de. Ama yok mıtsuzluğun umutsızlığın dibiysem demek.

Bu böyle giderr,,,


Anlamsız cümlelerime yine devam ediyorum,yine en cool müzikleri dinleyip en bet müzikleri dinlemişcesine basit yasıyorum.Yılgın,yorgun.olamadı ,olduramadık kelimesini sölemekten gına geldi artık.bazı seyler böyle içime içime oturuyo ,içime ağlıyorum da denir.

O değilde ben yine büte kaldım.bir memur olarak atandıgım güne kadar gelmicek su bloga,bir memur yalnız,ikisi,ücü yok.aradığım şeyi bulunca da gelebilirim.belki de gelmem,aklıma bile gelmez bırası.hani uzun zamandır yokum ya.

Ne cok nefret ettiğim insan var cevremde ,ne cok belirsizlikler yasıyorum dünyamda.bir kaşık su da boğsam içimin kini erimez ama anlık zevk ugruna da ceza yemek istemem.

Neden ben biraz anlatır mısınız???

1 yorum: